FAQ

Najczęściej zadawanie pytania

1. MOJE ZAMÓWIENIE

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Kurier InPost, InPost Paczkomaty wysyła wiadomość sms z przybliżonymi godzinami doręczenia.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Po nadaniu przesyłki, otrzymasz numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej.

Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?

Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, jednakże posiadanie konta w naszym sklepie pozwala Ci zaoszczędzić cenny czas przy realizacji kolejnych zakupów.

–  W przypadku założenia konta adres rozliczeniowy zapisze się w systemie, a przy kolejnym zamówieniu nie będziesz potrzebował wpisywać go ręcznie.
–  W zakładce moje konto znajdziesz całą historię swoich zakupów.
–  Na bieżąco będziesz mógł śledzić statusy realizacji Twoich zamówień

Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

W wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika.
Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane wyślij do nas wiadomość e mail na adres [email protected]

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym lub przelewem PayU należy opłacić w terminie do 3 dni roboczych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

Co zrobić jeśli otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś na adres: [email protected]

2. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić :

– przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem),
– przelewem tradycyjnym,
–  przy odbiorze (możliwość płatności przy odbiorze bezpośrednio u przewoźnika).

Firma kurierska:
– InPost
– InPost Paczkomaty

Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Dla przelewu tradycyjnego numer konta znajdziesz tutaj

Co zrobić jeśli przerwało mi płatności online Payu?

Jeśli płatność online Payu została przerwana, prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego.  W tytule należy podać numer zamówienia. Numer konta znajdziesz tutaj

Czy jest możliwość odebrania zamówienia osobiście?

Zamówienia składane w naszym sklepie wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.

3. WYBÓR ROZMIARU

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Po wyborze danego rozmiaru wyświetli się poniżej odpowiadająca długość wkładki. Długości mierzone są metrem krawieckim.

Co w przypadku jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia następnego, kiedy odbierzesz swoją przesyłkę. Procedurę zwrotu znajdziesz w poniższym linku: zwroty i reklamacje

4. ZWROTY

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres :
ButyBuciki.pl
Zawadzka 59/17
18-400 Łomża

Do paczki powinien być dołączony wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.
Jeśli nie masz formularzu możesz pobrać go tutaj : zwroty i reklamacje

Czy za środki ze zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?

Niestety nie mamy możliwości przeksięgowania środków ze zwrotu na poczet nowego zamówienia.

Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywane są przez Kupującego.

Jak mam odesłać paczkę ze zwracanym towarem?

Paczkę możesz odesłać kurierem lub Pocztą Polską. W przypadku wysłania zwrotu Pocztą Polską nadaj przesyłkę jako paczka a nie jako list. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

Ile czasu mam na zwrot paczki?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?

Niestety, ale nie prowadzimy wymian. Produkt możesz zwrócić i zamówić  inny.

Czy przesyłka zwrotna musi być zapakowana w oryginalny kartonik w którym otrzymałam/em zamówienie?

Tak przesyłka powinna być w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (polecamy owinięcie pudełka w papier lub folie, a następnie oklejenie taśmą). Opakowanie także jest częścią zakupionego przez Ciebie produktu i stanowi całość wraz z zakupionym przez Ciebie produktem.

6. REKLAMACJE

Jak złożyć reklamacje?

Reklamowany produkt należy odesłać adres :
ButyBuciki.pl
Zawadzka 59/17
18-400 Łomża

Do paczki powinien być dołączony wypełniony formularz reklamacyjny i dowód zakupu. Jeśli nie masz formularzu możesz pobrać go tutaj : zwroty i reklamacje.

W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy. Decyzja o reklamacji zostanie przesłana drogą mailową.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:  [email protected]