Zwroty i Reklamacje

Zwrot

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Formularz zwrotu możesz pobrać klikając formularz odstąpienia od umowy. Uzupełnij go. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Zwracany do nas towar musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (polecamy owinięcie pudełka w papier lub folie, a następnie oklejenie taśmą). Opakowanie także jest częścią zakupionego przez Ciebie produktu i stanowi całość wraz z zakupionym przez Ciebie produktem.

2. Wyślij produkty – masz na to aż 14 dni!

ButyBuciki.pl
Zawadzka 59/17
18-400 Łomża 
Tytuł „ButyBuciki.pl- zwrot”

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. W przypadku wysłania zwrotu Pocztą Polską nadaj przesyłkę jako paczka a nie jako list! Przesyłki w postaci paczek, nadawane jako listy, nie są dostarczane do siedziby naszej firmy przez listonoszy i nie są przez nas odbierane w placówkach Poczty. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem

3. Oczekuj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU i przelew tradycyjny – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.

Wymiana

1. Zwróć produkty

W sklepie ButyBuciki.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, PayU lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Krok po kroku – jak zareklamować produkt?

Formularz reklamacyjny  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.

Poinformuj nas o reklamacji wysyłając informacje o reklamowanym produkcie na adres [email protected]

2. Wyślij produkt

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu napisz do nas na [email protected]   

Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

ButyBuciki.pl
Zawadzka 59/17
18-400 Łomża

Z dopiskiem „ButyBuciki.pl- reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

3. Oczekuj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym.

W przypadku metody płatności : PayU i przelew tradycyjny – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie.

W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.

 Pamiętaj:

 – Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające  z różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji, ponieważ może to wynikać z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta

– Reklamacje towaru rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

– Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Polecamy skorzystanie z  usług kuriera.

– Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.